❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 22, 2015

Hai 2015




Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, aku kembali menulis semula sesuatu di sini. Sudah lama dan terlalu lama. Hampir terlupa paswed nya ketika me-Log-in laman ini.

Kabarannya bagaimana sekarang? Jauh sekali bedanya. Dalam segala hal. Tapi rutinnya masih sama. Bangun pagi, mencari sesuap rezeki Allah di bumi Kuantan. Petang, pulang ke teratak yang masih sama dua tahun yang lalu. Malam, menyendiri di rumah kecil itu sehingga mata berehat buat seketika.

Nampak seperti sama. Tapi kudratnya sudah berbeza. Banyak yang tidak mampu. Banyak yang menjadi kurang. Buat apa yang perlu saja.

Ok. Jam memanggil aku untuk ke kelas. Katanya sudah cukup. Ada ujian untuk anak didik pagi ini. Jadi tidak boleh dilengah lagi.

Nanti aku detailkan lagi cerita di sini. Serius sangat merindui untuk menulis.

Aku sertakan sekeping gambar ini, yang banyak merubah hidup aku, di sebabkan ini...




Ya Allah.. rindu






1 comment:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)