❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, May 20, 2014

Yang merasa.

Hmmmmm. Tak mahu tulis yang panjang panjang.

Syukur dengan aturan Allah. Dimana mana kaki di pijak, pasti dipertemukan dengan mereka ya sangat sangat menenangkan hati dan jiwa. Syukur Ya Allah.

Semoga hati ini dalam lindunganNya selalu. Sebahagia mana, seindah mana, sesenang mana, kalau hati ini tidak dikembalikan pada yang berhak, maka semua yang dirasa tak akan bermakna, tak akan pernah kekal tenang dalam jiwa. Itulah ujian yang lebih susah dari ujian kepayahan.

Doa adalah kekuatan. Doa adalah senjata. Doa adalah harapan. Doa jadikan teman. Dengan doa, semua kebimbangan terpadam. Dan berdoalah bersama air mata. Bersama kata kata tulus dari jiwa. Bicara kita dengan Sang Pencipta. Allah, lemah terasaaa..

Yang membaca tidak akan faham seperti yang menulis. Aku yang tulis, dan aku saja yang lebih memahaminya.

Tak ada apa yang di harap. Hanya, semoga Allah redha dalam setiap perbuatan ku.

Aminnnnn..

No comments: