❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, January 19, 2014

Pelis la seperti dulu.

Rindu nak menulis. Serius. Nak tulis macam dulu. Ideal mencurah curah. Biarpun tanpa ada kisah, bijak saja jari ini menyusun langkah mengetuk papan papan ini. Iramanya tidak sesedap mana. Tapi cukuplah buat hati rasa lega, segala yang tersimpan dapat dikongsi bersama.

Sekarang. Hurm. Sedang cuba di pupuk semula perasaan yang pernah muncul dalam jiwa. Rasa masih ada. Cuma usahanya kurang. Alasan yang paling febret adalah 'masa'. Kasihan dia. Sering dipersalahkan dalam kisah ini. Haha. Wahai saudari, ketahuilah yang masa itu harus dicari, bukan dinanti. Dinanti itu tidak akan ketemu sebab yang akan dijumpai adalah katil dan tilam sahaja. Kahkah. Sila noted ye pesanan ini. Even ada kahkah di hujung nasihat, jangan mengandaikan bahwa ianya kata kata gurauan senda sahaja. Sangat bermakna dan makan dalam untuk kehidupan aku sekarang. Sudah banyak yang tidak tersusun cantik seperti selalu. Adussss. Perlu berubah segera. Jangan terlalu lost Munawwarah.

Seperti sekarang, sudah bijak mencari masa. Sedang manusia lain berbusan busanan menanti sampainya ke stesyen perhentian mereka, tapi diri ini bijak mengisi masa yang ada. Ada perkataan 'bijak' disitu yang merujuk kepada penulis. Oh, sungguh tidak menahan. Kahkah. Sekarang sedang menyetuh screen talifon tangan dalam perjalanan dari sungai buloh ke bandaraya. Masa terluang diguna sebaiknya kerna sudah muak dengan segala buku yang penuh dengan bermukamuka manusia. Mahu melepak di sini seketika. Menitip kisah untuk semua. Untuk yang aku rindu, ya aku rindu, rindu engkau lah, engkau yang sedang membaca!!! ^______^



PdanS : Semoga ada kisah lagi. Tidak perlu ternanti sampai ke sebulan dua lagi. Sekian.

No comments: