❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, November 15, 2013

Surat untuk belog #1

Assalamualaikum.

Kehadapan belog yang dikasihi. Semoga dalam keadaan sihat selalu walupun saya kadang-kadang terlupa yang saya punya kamu. Jangan berkecil hati sangat kerana saya tahu kamu pun tidak punya hati untuk dikecil atau diperbesarkan. Lalala.

Tujuan saya menulis di dada kamu sekarang ini kerana saya dapat merasakan yang saya sudah tidak boleh lagi kosisiten menjaga dan marapikan rambut-rambu kamu, atau memandikan kamu dengan penuh belaian kasih sayang. Serius. Sudah berpuluh kali janji saya untuk menjaga kamu tidak dikotakan. Hanya tinggal janji sahaja. Saya tahu, semua berpunca dari saya yang selalu saja sibuk dengan hal hal hati, ewahhh. Kahkah untuk diri saya satttt. Hahaha.

Saya memohon maaf dari atas keterlanjuran saya melupakan dan mengabaikan kamu. Saya memahami dan dapat merasakan apa yang kamu lalui sekarang walaupun kamu hanya sebuah belog yang tak bernyawa. Saya berharap kamu dapat bawak bawak bersabar. Mungkin bila sudah sampai masanya nanti, bila kamu sudah dewasa, bila jodoh kamu sudah tiba, kamu akan melalui perkara yang sama seperti saya. Mengabaikan semua yang pernah dibawa bersama-sama. Errrrr. Teruknya menjadi saya. Melupakan pada kulit buruk yang telah memberi isi kacang yang lazat. Hurmmm. Jangan jadi begini ya belog. Jadilah insan yang senantiasa istiqomah pada amalan baik. Senantiasa tidak lupa pada yang harus diingat. Yesss. Saya mengharap saya yang dulu. Sebab kadang-kadang dan selalunya kebahgian menjadikan diri kita lupa. Lupa pada yang pernah bersusah payah. Lupa pada yang pernah disisi menceria hati yang gundah. Dan yang paling teruk, lupa kepadaNYA. Ya Allah. Jangan begitu ya blog. Menjadikah yang baik baik selalu.

Sampai di sini saja blog. Jika ada kelapangan lagi, akan saya coretkan di dada hitam kamu ini. Euwwwww. Awat hitamm? Hahaha. Ahir kata, doakan untuk saya, semoga dipermudahkan segalanya. Dan senantiasa dalam rahmat dan redha Allah selalu. Aminn.

Tata. Assalamualaikum.




Yang Menulis
Saya
Di hari sabtu. Dan setia di opis.

No comments: