❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, October 3, 2013

Orang kata.

Saya selalu merindu.
Hari ini saya turut merindu.
Ajaibnya kali ini.
Rindu ini buat mata saya terpejam.
Nafas saya tarik dalam-dalam.
Dan jauh di dasar hati yang paling dalam.
Saya terdengar hati saya berbisik.
Mendoakan orang yang saya rindu dalam diam.

Subhanallah.
Hati terus rasa lapang.
Insya’allah selepas ini.
Bila saya rindu lagi.
Saya akan mendoakan kamu lagi.
Biar setiap kali merindu.
Setiap kali itu juga kamu saya doakan.

Bukankah orang kata.
Bila hati merindu.
Sandarkan ia pada Allah?




No comments: