❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 28, 2013

Duhai June.

Assalamualaikum untuk yang membaca. Semoga kamu dalam rahmat dan lindungan Allah selalu. Tak tahu perlu memohon maaf atau tidak untuk kesalahan yang lama bersepi sepian. Kerna berperasaan tidak punya sesiapa yang sentiasa ternanti nanti cerita di sini. Tak ada kan. Kisah hidup yang caca merba ini, siapa yang berminat untuk ambil tahu. 

Malam ini menulis aku di jam jam tengah malam. Lewat sudah. Mata sebenarnya sudah mengantuk. Tapi menanti sesuatu. Menanti yang tidak pernah aku perbuatkan sebelum ini. Demi menjaga hati pihak yang lain, maka aku cuba gagahi. Semoga apa yang aku lakukan ini berbaloi untuk masa depan aku.

Kamu yang bernama blog. Sudah lama tidak menitipkan kisah suka duka aku pada kamu. Huhu. Comel saja rasanya bila diri seakan akan berborak dengan blog yang tak punya nyawa apatah lagi perasaaan untuk meresponkan tiap butir bicara aku. Haha. Tak mengapa, mari layankan saja ayat ayat sanskrit aku malam ini.

Pejam celik pejam celik, sudah june. Sudah di penghujung june. June yang menandakan setengah tahun dari 2013 sudah aku lalui. Hurmmm. Laju sungguh masa berlalu. Sibuk dengan pelbagai perkara. Hal kerja. Hal masa depan. Hal hati. Tiap saat kadang-kadang seperti terabai saja. Menjadi   manusia yang lalai lagi. Hurmmmm.

Enam bulan yang berlalu ini? Entah. Tak dapat berfikir. Mood untuk menulis hilang. Lari entah kemana secara tiba tiba. Hampeh sungguh. Dah. Aku mahu mencari sesuatu yang lebih ilmiah di tempat lain. Tata.










PdanS : Ramadhan. Beberapa hari saja lagi untuk mendampingi. Hati suka. Banyak yang mahu di ubah. Harap menjadi lebih baik dari sebelumnya.. ^_^

2 comments:

pencari kedamaian said...

Boleh like blog ni? Tp takdak butang like la... Hehe

mOOn said...

alaaa.. xdak la. tak canggeh lg la. hahaha.. xpa.. bules2.. like dalam hati sudah laa.. kehkeh..