❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 16, 2013

Uniform

Jam sepuluh mata sudah lali lali dan berstim stim. Penat macam kerja angkat bata semen je siang tadi. Serius. Letih sungguh badan seminggi dua nie.  Tiap malam menanti isyak dengan penuh keterujaan. Gaya macam beriman je. Tapi yang sebenarnya tak sabar nak tidur. Hadoi.

Owh. lupa mahu diperkenalkan uniform malam ini. Tu, yang di bawah ini. Berkain batik. Bertshirt merah jambu. Ewah. Suwit suwit gitu. Semoga mimpi pun akan manis manis seperti itu. Bila di kaji kaji balik semua pakaian tidur aku, hampir 80% adalah berkale pink. Tapi kesukaan aku bukanlah kepada pink. Merah. Eh merah ke? Bukan bilik engkau kale purple ke? Abang WXM engkau pun kale purple kan? Handphone engkau purple jugak kan? Errrrrr. Selalu seperti itu. Perbuatan selalu tidak melambangkan apa yang hati rasa. Yes. Itulah Munawwarah. ^_^

Tak ada cerita apa ini malam. Mata selalu mambataskan aku untuk bermesra mesraan bersama kalian. Dengki sungguh dia.  Selamat malam...




No comments: