❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, March 12, 2013

Quote #86




"Dahulu aku kurang baik, kini aku ingin jadi lebih baik. Semalam aku penuh dosa, hari ini aku berusaha mencari pahala. Aku yang sering buat silap, maafkanlah. Orang yang buat silap juga aku maafkan."

"Bila aku menangis, Engkau selalu ada, tidak nampak tapi tetap merasa. Dalam doa aku mohon ampun, dalam niat aku ingin berubah."

"Putih tak selalunya putih, hitam tak selalunya hitam. Basuhlah dengan jiwa yang tenang. Berubahlah kerana Allah."















PdanS : Hurm. Quote ini. Sama seperti yang di rasa. Bila kita nak berubah jadi baik, bila kita nak buat sesuatu yang baik, bila niat kita baik, insyaAllah, Allah akan hantar orang baik sekeliling kita. Allah akan permudahkan jalan kita. Allah akan bantu kita. Serius. Aku dah cuba. Terasa sangat miracle. Tak terjangka dek akal. Ada saja kejutaan dari Allah yang buat semua hajat terlaksana. Ya Allah. Memang Engkau selalu ada.  

No comments: