❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, January 19, 2013

Mata yang degil

Jam sudah ke pukul 12.28 menet tengah malam. Mata tetap degil untuk tidak mahu menutup rapat. Teman sebilik entah jauh hanyut sampai ke mana. Aku saja yang masih berjaga.  Semalam beliau. Berjaga sampai ke jam 2. Alasan, mata sukar di pejamkan. Dan malam nie aku pulak mengambil tempat. Entah lah akan begini sampai jam berapa. Tapi aku harap, sesudah kata-kata di sini bertemu penyudahnya, akan ada mengantuk yang menjengah.

Ok. Diri masih di ibu kota. Sudah 4 hari menjadi warga kota lumpur untuk seketika. Membuat tugas yang tiba tiba saja.  Bukan hal mengajar, tapi lebih kepada tugas seorang jurutera. Menganalisis tender yang di hantar beratus syarikat untuk berpuluh alat yang bakal di bekal kan di lab tempat aku bekerja. Untuk memudahkan anak murid belajar.

Kerja tinggal 10% saja lagi untuk di bereskan. Mungkin esok boleh siap. Mungkin sudah boleh pulang ke kuantan bumi rezeki di sana. Ikutkan hati mahu saja duduk di sini sehari lagi, mengikut jadual yang di tetapkan. Tapi disebabkan yang datang ke sini adalah laki laki orang yang sudah teringat sama anak bini di rumah, jadi terpaksa di layan rindu dendam mereka itu. Mungkin esok sudah kena pulang. Waduhhhh.

Ok. Kamu, sebenarnya ada banyak.lagi kisah yang mahu di kongsi. Tapi mengatuk itu sudah meyapa diri. Menaip pun semakin banyak pulak salah silap ejanya. Nak siapkan satu ayat pun sepuluh kali type padam. Errrr.. Memang kena tidur nie. Tata. Nanti aku kisahkan lagi bengkel kerja aku di kota lumpur ini. Sangat happy. Sanggat membuat aku jadi diri sendiri. Dan sangat menambahkan jumlah lemak yang ada. Bye.







PdanS ; Menghitung hari. 20days left. Semoga di permudahkan segalanya. Aminn...

No comments: