❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 28, 2013

Duhai kamu yang Merah.







Hai bunga. Memandang kamu sudah buat hati saya tersenyum manis. Nak nak lagi, bila nama kamu itu adalah ros, bila warna kamu itu adalah merah. Alahai, boleh melting jadinya. Saya tenung kamu lama-lama saya rasa nak senyum panjang-panjang. Biar mereka kata saya kurang waras, senyum sendiri, senyum untuk sekeping gambar yang objeknya hanya bunga saja. Biar.

Entah lah kenapa. Bila pandang kamu saja, hati saya rasa bahgia. Hebatnya pengaruh kamu pada hati saya. Kadang-kadang tertanya-tanya, hanya saya seorang saja kah yang sebegini rupa? Atau semua wanita tersenyum bila dihidang bunga depan mata?

Hurm. Mereka kata hati saya sedang berbunga. Cepat-cepat saya  semak. Hurm. Tak ada apa. Tersenyum panjang je yang saya nampak. Aneh sungguh rasa. ^_^









PdanS : Mood sedang cemerlang lagi terbilang. Tengok jadual kelas yang full pun boleh senyum. Ok sangat la tuh. Haha. ^_^

No comments: