❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, January 20, 2013

Counts.







Menghitung hari yang tinggal. Hati teruja untuk bertentang mata. Sangat. Sampai terbawa ke dalam mimpi. Betapa aku rindu Tanah Haram itu, Bumi suci itu, Bandar penuh ketenangan itu. Ya Allah, hanya tuhan yang tahu. Tapi kadang-kadang ada debar. Debar untuk pelbagai sebab. Semoga Allah bantu aku buang semua rasa yang tidak enak itu jauh dari hati aku. Semoga Allah bantu aku untuk perbaiki diri yang jahil ini. Jemputan sudah diterima. Dan sekarang berharap sangat semoga Allah sambut aku. Semoga Allah permudahkan segala urusan aku. Semoga niat aku tetap. Pergi HANYA UNTUK DIA. Untuk mengharap REDHANYA. Amin.










PdanS : Di Bumi ambiya itu.... Banyak harapan yang dibawa, banyak doa yang mahu di pohon, banyak kisah yang ingin di  adu. Banyak. Terlalu banyak...

No comments: