❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 19, 2012

Quote #71







“Menyenangkan, ketika seseorang yang istimewa mengetahui hal-hal kecil tentang kita. Bukan karena kita yang memberitahu, namun karena dia memperhatikan.”






Membaca quote ini di Tumblr aku membuat hati tersenyum bila mengenangkan teman-teman sekeliling yang selalu notice akan sesuatu yang kita gemari, kita sukai dan apa apa saja kisah hidup yang telah kita lalui, mereka tahu dan mereka ingat. Comel kan insan-insan ini. 

Bila jumpa mereka-mereka yang comel ini ;

 "Eh eh, mokteh, bukan kau suke kale merah ke??"  Ok. Mereka ingat color febret aku.

"Eh, dalam blog awak cerita awak kena saman ek?" Ok. Mereka follow kisah hidup aku.

"12.12.12..bukan hari ni awak kawen ke?" Ok. Mereka ingat kisah cita-cita aku yang dulu yang mana aku pun dah lupa. Haha

"Akak dah odder air limau ais kat Muna" Ok. Mereka tahu air minum aku sepanjang masa.

"Jom makan nasik beriani kambing" Ok. Fine. Mereka tahu aku pantang dengar makanan yang berunsurkan kambing-kambing.

"Nie Husna kan??" Ok. Mereka ingat nama-nama anak buah aku

"Tengah jait manik ke?" Ok. Mereka tahu apa kegemaran aku.

Dan tiba-tiba ada sejambak bunga sampai ke teratak. Ok. Mereka tahu apa yang aku suka.





Hurm... Sebab tu sayang saya tak pernah pudar. Berkawan macam bercinta, i u i u. sayang, darling, awak, saye, kamu, yunk, lalink, dear, baby, apa yang kami tak pernah sebut? Kadang-kadang lagak nya kalah orang bercinta. Gedik semacam je. Haha. Ok. Fine, aku rindu nak hangout dengan semua kechintaan hati aku. Itu sebenarnya. Sekian. :(





.

No comments: