❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, August 2, 2012

So suwit.







Alololoo.. So suwitttt.. Ajar bini mengaji sambil tangan sebelah pegang anak kecik.. Alahaii.. Cumel sungguh. Hihi. Nasib baik sebelah tangan lagi tak pegang rotan. Mau mengaji tak tenang. Haha.. Tengok gambar ini sungguh buat aku tesenyum tesengeh sorang sorang. Tapi ada lagi ke macam nie? Hurmm..















PdanS : Tadi berjalan-jalan dengan ahli keluarga ke ibu negeri kedah. Baju baju raya tak berapa nak menarik perhatian. Tak segojes di Jalan Tar. Serius kalau waktu waktu begini kalau bawak seribu ringget pergi shopping sana pun tak cukup apa kan. Ya la, spises macam begini memang bagi lima juta pun engkau tak reti bersyukur kan. Haha. Serius Bazar Raya kat Jalan Tar memang menggila, memang macam macam aneka, pelabagai pilihan. Kalau nak dibandingkan dengan bazar yang ada di ibu negeri alor setar ini, mungkin baru 5% kot dari apa yang ada si sana. Tapikan, tapikan, apesal engkau terembat 2 pasang jubah tadi? Dah. Tak payah bagi penjelasan. Kahkah.

2 comments:

S.U.R.I.A. said...

mai turun kl

mOOn said...

sayang nak tinggal rumah manes rumah la kak chu.. huhu