❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, August 5, 2012

OT?





OT? Over Tau. Memang kena kerja secara over over. Malam ini pun sama. Meng-over lagi dikala jam sudah masuk ke pukul satu sengah pagi. Hadoi. Penat. Tapi tak mengapa, sebab ini hal yang kesukaan. Jadi, bila membuat perkara kesukaan, dalam hati akan ada bahagia. Alah, engkau memang, duduk kat rumah manes rumah, mesti lah semua benda semua kerja membahagia je kan. Hatta membuang air besar pun bahagia jugak kan? Ya lah, sapa yang bahagia lagi selesa membuang di tandas awam? Cey kabar? Mesti la jamban rumah jugak yang terindu rindu. Kahkah. Tak payah mengkotor sangat di kalam malam yang bersih ini. Dah. Itu saja. Tata. Jom tidur. 

















PdanS : OT menjahit saja ke kak? OT baca Al-Quran bila? Dah lari banyak nie dari yang di targetkan. Hadoi. Cepat kejar!!!


1 comment:

E'in said...

wahhhhh.. pandai jahit manik.. :)