❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, July 31, 2012

Quote #45















PdanS : Bacaan imam terawih malam nie, SubhanaAllah, sangat merdu. Imam jemputan luar, dari pondok Fauzi, berumur 16 tahun. Alahai, sangat muda lah kamu. Dan semuda muda itu mampu menghafal semua Kalam Allah. Alahaiii. Mak tak habis habis puji. Sampai kat rumah pun masih berkata tentang Si Tahfiz itu lagi. Aku? Sedari rakaat pertama, dah mula berangan, nanti dah ada anak nak pergi hantar mengaji macam si budak itu lah. Kehkeh. Eh, sedari rakaat pertama? Kantoi!! Sembahyang tak kusyuk!! haha.

No comments: