❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, June 23, 2012

R.I.N.D.U




Serius teringat sama budak kecik nie. Kalau nak call  borak borak pun, paham ke dia dengan suara merdu aku nie. Hurmmm. Kena beranak cepat-cepat ke bagi ada anak sendiri baru hilang rindu ke anak orang? Beranak? Errrrrrr.. Jemput kawin dulu ye. Eh eh, tak tak, jemput berdoa semoga Tuhan bagi Jodoh yang baik seterusnya bagi zuriat yang soleh soleh. Boleh?  =P Aippp.. Bakpo  entry tersasul dari penceritaan yang sebenar nie? haha. Aiyoyo. 

Tapi serius laa, saya rindu si kecik nie. Rindu dengan telatah dia. Rindu dengan keexcitedan dia bila saya hanya menghulur tangan seperti mahu mendukung dia, tapi tak dukung pun, mengepak ngepak macam itik belajar terbang jadinya. Haha. Sekarang bundanya cakap, beliau semakin bijak. Sudah tidak senang duduk bila melihat wajah wajah kaum hawa mengenakan tudung. Haiss, macam mana agaknya lagat dia. Dah la murah senyuman, sampai tak boleh nak stopkan gelak tawanya kerna terlalu suka sangat. Sampai kadang kadang saya tengah berborak dengan ahli ahli rumah dan dia berada di depan, tiba tiba saja si kecik nie boleh bergelak kutkekkutkek. Motif? Suruh orang layan dia dan perasan orang menyembang dengan dia. Aiyoyo. Lepastu peramah tak bertempat, kadang kadang rasa nak penyettttt je mulut kecik dia, cakap tak henti bahasa siam dia tuh. Sorang sorang sambil tengok kipas pusing pun boleh jadi. Hadoii.

Awopppp, saya di sini merindui awoppp la sitecikk oiiii, selalu saja berangan, kalau lah ada pintu ajaib doremon tu kan bagus. Senang je pergi balik kerja, tak payah susah susah jadi warga perantau. Hurmmmm.










PdanS : Suratan atau kebetulan?? Hurmmm...

No comments: