❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 18, 2012

Pengaruh rakan tak sebaya.



Play la play laaa... Pelisss.. Hahaha..





Adikku sayang? Apakah???? Haha. Ya, pengaruh anak anak buah aku yang sangat menggilai lagu ini. Masuk kereta je, pasang CD Adikku Sayang, dari Kedah sampai Kolumpo. Dan makteh cantik pun jadi terikut ikut menyanyi jugak sehingga dah boleh hapai. Bukan kata boleh hapai je, tengah tengah basuh pinggan, sidai kain, tengah begolek golek dengan anak anak atas katil, tiba tiba, eh eh, kenapa kena nyanyi lagu nie? Wahh!!! Pengaruh yang cukup kuat. Bagus jugak laaa.. Atleast berzikir dalam tidak sedar. Ok la tuh. Tak de la nak termelalak lagu lagu yang penat tersasul tapi tak dapat apa kan. ^_^

Sewaktu peristiwa Israq dan Mikraj, Nabi Muhammad SAW bertemu dengan Nabi Ibrahim di langit yang ketujuh. Nabi Ibahim A.S berpesan, "Sampaikan salamku kepada umatmu dan beritahu mereka, syurga itu baik tanahnya, tawar airnya dan tanamannya ialah lima kalimah, iaitu: SUBHANALLAH, WAL-HAMDULILLAH, WA LA ILAHA ILLALLAH ALLAHU AKBAR dan WA LA HAULA WA LA QUWWATA ILLA BILLAHIL- 'ALIYYIL-'AZHIM. Bagi orang yang membaca setiap kalimah ini akan ditanamkan sepohon pokok dalam syurga".










.


No comments: