❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 26, 2012

Mendidik hari ini.



Errr.. Kenapa mata malam ini berstimbot ya? Bukan ke petang tadi sudah di hentam tidur selama 4 jam sedari pulang dari mendidik.[Ewah, mendidik. Sungguh tak menahan] Dan di saat saat sekarang pun masih mengantuk lagi. Hadoi.

Hari ini tidak membuat kerja mendidik sangat. Tadi dalam kelas hanya mendidik kanak kanak bermain lego saja. "Okeh, cikgu nak kamu buat kereta! Cepat cepat!" Itu saja ajaran saya hari ini. Semua ini gara gara kudrat empat kerat yang di kerah di padang pada waktu pagi tadi.

Ya, bila diri sepagi mengadap padang dan bekejaran ke sana kemari meligan budak budak yang penjagaannya lebih dari kanak kanak normal biasa, diri akan jadi lebih letih dari biasa. Jam 10 pagi dah sebok cari tilam. Otak  ligat sesuatu yang jahat, "Ishkk, awat kena ada kelas plak nie, nak balik tidoq sat niee"

Tidur owh tidur. Sangat tidak boleh mendisiplinkan hal itu. Ya!! Hati mau kurus, tapi asal balik sekolah saja mesti akan hentam tidur macam letih baru balik bertempur je. Even tak letih. Even tak mengantik. Mesti akan terbongkan juga. Awat lah bontot tak berbolat bolat. Haha. Hambek kau. Ayat senset dah dapat. 

Ok lah. Tak nak tulis apa lagi. Kepala sakit. yeay!! yeay!! kepala sakit. Suka!! Yeay!! Yeay!!  Errrrrr T_T










PdanS : Selamat Malam. Mari mimpi indah panjang panjang. Tapi Rancangan Mengajar esok tak tulis lagi. Yuhuuuu!! Tak kira. Mau tidur jugak!!!! Tata

No comments: