❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 11, 2012

Memang aku ini anak orang miskin..




I tak paham dan sungguh tidak memahami, kenapa mesti waktu sunyi sunyi, tengah tekun berfacebooking, tetiba.... Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan, Rumahku pun tiada, Ada pun bapa punya..... Aikk, sapa yang pasang lagu tu? Bila try didengar sekali lagi secara teliti, tak dak pun bunyi. Eh eh, tak kan aku kot? Aku ke yang nyanyi? Kenapa dalam hati kena tekumut kamit mengalunkan corous tang itu? Kenapa? kenapa? Aiyoooo. 

Serius lagu tu dah macam menseram kan dan sungguh scary. Scary la sebab walaupun mulut aku tak berlalalala, tapi hati seronok menyanyi dalam tidak sedar. Sampai sukar nak di stopkan. Tambah tambah lagi waktu duduk saja saja. Aiyoyooo. Hahaha.

Duk basuh pinggan tadi pun, eh eh, apasal mulut aku terkumit kumit nyanyi lagu nie lagi. Ammaaaaa...Appppaaaaaaa.. Apa salah saya?? Saya tak pakai susuk punn. Saka pun tak bela tauu!!! Kenapa dia mesti menghantui diri ku ini...










No comments: