❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 4, 2012

Si Kembang kuncup.




Hai. Nama saya kain kembang kuncup kuncup kale gold. Saya di lahirkan di Sungai Yan. Walaupun saya tak segak mana kerana di buat secara segan segan dan cincai cincai plus nak cepat siap, tapi Tuan saya sayang sangat kat saya. Hari nie hari pertama saya melihat dunia. Tuan saya telah membawak saya jalan-jalan merata tempat. Kedai manik, bank, kedai buku popular, dengan jalan jalan kat mall. Bestt ooo. Sekian. Tata... Eh eh, lupa nak pekenalkan Tuan saya hat mana se. Tu, hat dalam gambar di atas tu. kehkeh. Dah Tata.














PdanS : Kepala asik sakit sakit semenjak dua  dan banyak menjak ini. Di waktu Pagi pagi. Bila Panas panas. Dan sakit yang membawak sampai nak muntah. Hurmm. Tak tak. Bukan sebab ada baby. Mana boleh ada baby sebab belum berkahwin. Tuhan marah. Tatau sebab apa. Semoga bukan sebab yang serius. Sakit biasa biasa saja kan.. kan...

No comments: