❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 28, 2012

Kesukaan Hati...



Sedang membuat sesuatu yang menjadi kesukaan hati. Nyum nyum.. Jom kawen jom.. Hihi












PdanS : Dan cita-cita saya sekarang bukan lagi pembuat kertas gulung gulung yang mantop, bukan penjahit manik yang tergar, bukan pembuat baju yang kelassss dan tidaklah pembuat assignment  cermerlang A++, tapi, cita cita sekarang adalah, pendesign kad kawin yang handal!!! Hahaha. Semua bisa berubah dengan sekelip mata. Itulah saya. Cepat sangat berangan nak jadi yang nu yang nie, semua bidang nak terjah. Last last terbengkalai macam itu saja. Owh no no nooo. Tak tak. Mari pandai membahagi masa dan tidak menangguh nangguhkan kerja. Ayuh!!!! -Syukur untuk rezeki Tuhan yang tak pernah di sangka sangka, walau sedikit cuma, takmengapa, janji ada simpanan untuk kesana-

3 comments:

Iera Mehat said...

Wahhh cik Mon pndai design kad kawen... Kalo saye nak kawen bley tempah kat kamu ke??
Ada diskaun tak?? hehehehe...

ayarasmin said...

wahhh...aku pon nak tempah kat ang jugak..tapi tempah menda lain..

mOOn said...

Iera Mehat : design hentam2 je cik iera.. x reti sngt pun.. blagak2 tau ja lebih.. haha..

ayarasmin : tempah apa dear? calon laki?