❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, March 18, 2012

Adobe yang di adorekan


Salah satu kesukaan hati saya yang lain selain tidoq, makan, buli anak anak, tulis entry, picit jerawat... adalah edit mengedit.  Suka sangat sangat edit gambar. Bukan edit gambar saja, suka edit benda benda yang berkaitan dengan komputer, like, edit slide, buat banner, edit blog, edit koding komputer dan bla bla bla. Suka saya nie sampai tahap macam tertanya tanya dan kadang kadang timbul sekelumit kesalan kenapa la aku ambik Civil engineering, kenapa tak ambik art design ka, architectural ka. Serius aku minat benda benda art nie. Tapi tak mengapa lah. Civil pun ok apa. Aku minat art dan ambik civil.  Dua ilmu sekaligus aku bolot. Ya, mungkin itu lah hikmah yang tuhan bagi kat aku. Syukur Alhamdulillah.

Malam nie kerjanya mengedit blog rakan baik. Tolong tukar template, make up apa yang patut, buat header. Sangat enjoy. Tapi ilmu adobe saya masih tahap merangkak rangkak. Teringin sangat nak belajar secara dalam dalam. Tapi, banyak kerja yang harus di bereskan selain mengadap komputer 24 jam study adobe. Nehiii. Menjahit manik dan buat qulling lagi berbaloi.



Lepas edit mengedit header untuk beliau, tetiba terdetik di hati ini tentang sesuatu. Macam nak tukar template baru. Agak berusia jugak template yang saya guna sekarang. Tapi.. saya nie spesis yang kalau suka tuh akan sayang lama-lama. Tu yang susah tuh. Hadoi. Selalu jugak terjumpa template yang sangat mabeles dan meletop letop, tapi tu la, serius sayang nak tukar. Plus, kalau tukar template mesti nak kena buat header baru yang mana kena edit edit sebab nak bubuh muka saya yang gojes itu. Jadi, alamatnya, sila simpan hajat dan angan angan anda itu. Tunggulah setahun lagi, baru kita tukar ya. Mari jahit manik yang bertimbun itu, , mari buat 5 kad qulling dan mari siapkan lagi 80 ketul rama rama comel. Owh, satu lagi, mari siapkan assignment kakak dan rakan rakannya. Muahaha. Selain suri rumah sepenuh masa saya juga mengambil upah membuat assignment orang. Sekian. Tata.















PdanS : Rakan saya itu mahu bergiat aktif kembali ke dunia blog untuk misi misi Herbalife beliau. Sapa nak jadi kurus, sehat, segak bergaya boleh la makan angin ke blog beliau ya. KLIK SINI

2 comments:

ada mokhtar said...

u!!! tulun edit header untuk i gak.. hehe.. i kasi upah cekelat...

mOOn said...

uitt... blog u dah gojes la sekarang.. apa nk tukar lg.. sayang2.. jng2!!