❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 22, 2012

Nur Medina


Cepatnya masa belalu, pejam celik pejam celik sahabat baik saya dah selamat besalin, rasanya baru je semalam dok main beranak beranak kat atas katil hostel UMP dulu, sambil jalan kenkang kenkang, perut pegi dulu, sumbat bantal segala bagai, konon nak practice nanti  bila dah mengandung, tub tub, hari nie.. Bukan takat dah mengandung, tapi dah selamat bersalin dah. Tahniah wehh.. Sib baek ada kawan macam aku, boleh practice menda menda tak bejenih macam tuh..kehkeh..





Alhamdulillah. Tersenyum panjang aku  tengok. Yang dinanti sembilan bulan dah selamat tiba. 

Hep Nur Medina disana, Atina sungguh tidak sabar mau peluk cium gomoi gomoi sama kamu. Nanti bila dah besar, jadi anak yang solehah macam Antina tau, jadi cantik segak rajin  macam Antina, jadi pandai macam Babah. Macam Mama? nak jadi apa ha?? Tak yah la jadi macam Mama kamu. Jadi macam Antina sudah. Hahaha.

Oh Mama Medina, hati ini sungguh tidak bersangka sangka bahwa anda sudah bergelar ibu, tidak sabar rasanya mau datang menjeguk anda yang kaki berstokin, tangan kanan pegang tunku, tangan kiri tanggok ndoi medina, dahi di saluti penuh jamu besalin orang kampung sambil menikmati nasik kosong bertemankan  lauk ikan kering dan lada. Alahaii. Sweeeeeetttnyeeeee. Lepas nie tolong behave, tolong berperangan sorang ibu yang ada anak satu, tolong cerita kat Medina yang dia ada seorang aunty yang sangat lawa, segak, rajin dan baik iaitu Antina. Tolong bagi Medina makan kacang panjang banyak banyak dan ajar begayut selalu supaya ketinggian dia tak tebanTOT. Dan ahir kata tolong jangan didik dia berperilaku seperti Sinchan. Hang sorang sudah minat Sinchan. Medina tak boleh hokey!!

















.

1 comment:

S.U.R.I.A. said...

cumel yer medina!!!!pipi setaman!