❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, February 24, 2012

Mabrouk!! Mabrouk!! Mabrouk!!!



Mabrouk untuk kesayangan saya kerna sudah menyempurnakan separuh dari agamanya. Siang tadi sudah sah bergelar seorang isteri. Terasa sedikit terkilan sebab tak dapat hadir ke majlis perkahwinan beliau di Kelantan sana. Ya lah, saya masih pengaggur yang menternak badan dan jerawat saja kerjanya. Mana ada sumber kewangan lagi. Semuanya masih bergantung harap pada Si Ibu dan Ayah. Tak mengapalah, walaupun jasad tak dapat berada di sana, tapi doa untuk kedua mereka kekal bahagia selamanya, InsyaAllah, akan sampai...




Gambar ehsan Facebook. ^_^




.






Dikala-kala ini teringat pula kepada kawan saya yang manis ini... Alahaii.. Rindunya sama beliau, rindu nak gelak-gelak, sembang sembang, masak masak, lepas tu plan macam macam benda yang selalunya tak menjadi.. haha..















PdanS :  Dan saya??? Bila dapat disempurnakan separuh dari agama saya itu??... Hurmm..

No comments: