❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, February 25, 2012

Hantu Celop Tepung






Wow wow. Relax relax. Jangan tutup lagi. Haha. Tak payah mengucap panjang panjang. Tu bukan hantu bedak sejuk atau hantu tepung beras ke hapa. Itu adalah pemilik blog bila malam menjelma. Muahahaha. Relax ya. Tak payah gelabah gelabah.

Semua semua nie disebabkan kulit wajah mengalami keparahan yang di tahap kritikal sehinggakan sepupu yang comey lotey, baru umur tujuh tahun, apabila melihat wajah saya, tetiba boleh berkata "Eeeeeeee.. kenapa dengan muka kak muna"...Apa?? Eeeeeeeeee? Terguris hati kecil mak tauu. 

Kemudian siang tadi maktam datang rumah dan dia pun menyurakan benda yang sama. "Awat muka hang makin teruk nie?"..

Waktu dah bersiap siap nak pergi makan kenduri, mak pulak tegur, "Tudiaaa, bederet jerawat.."

Uwaaaaaa.. Stresss stresssssss!!!!! Stresss dengan jerawat yang bermaharaja lela. Ya, saya sangat perasan, kalau saya stress, jerawat akan naik dengan sangat dasyat. Tapi sekarang nie stress dengan apa ek? Hurmm.. Stresss dengan jerawat la kot. 

Entah la. Macam macam dah cuba. Makan pill, sapu ubat. Sapu air zam zam.  Nak kata makan tak kawal, tak ada la makan yang berminyak sangat. Sekarang nie lagi la cuba kurangkan makan sebab on diet lah konon. Tapi still naik jugak. Hurmm. Why ek?

Orang cakap, kalau dah kawin nanti jerawat akan stop naik. Dan hipotesis yang di buat pada maksu, kakak A dan kakak B telah dibuktikan benar. Hurmmm. Begema tuh? Haruskah disuarakan pada emak seperti  "Makkkk, rasa kena kawin la, baru jerawat boleh hilang"  Ya, sebab nak bagi hilang jerawat, bukan sebab gatal nak belaki. Kehkeh..

Sekian






.





2 comments:

Nurulbadiah Lai said...

hahhaa
nakal!

mOOn said...

hihihi.. demi masa depan kulit supaya putis gebu geban..