❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 20, 2011

Thank You Allah. ^_^


Alhamdulillah. Syukur yang tak terhingga hingga kerana masih dipinjamkan nyawa olehNYA untuk tahun yang ke 25. Syukur jugak atas kesihatan yang sentiasa baik, rezeki yang tak pernah kurang, agama yang tak pernah berubah-rubah, dan bersyukur untuk semua-semua yang Tuhan berikan kepada diri ini. Terlalu lalu banyak kurnian yang diberikan sampai tak terkarang dek tangan, tak tercapai dek Akal. Besar dan  infinity nilainya! Tapi kenapa masih  merasakan tak cukup untuk semua itu? Dan tetap lagi melihat yang orang lain jauh lebih sempurna dan punya segala-galanya. Hep. Munawwarah. Jangan macam nie yee.. Tak baik untuk di usia yang lebih meningkat ini.

Terima kasih yang perlu didahulu-dahulukan kepada Puan Bunda dan Incik Ayah yang menjadikan saya ujud dimuka bumi ini dengan izin Allah SWT. Terima kasih kerana membesarkan saya dari kecik kemetot, haluih, kepala pun besaq tapak tangan ja sammmmpailah ke tinggi 159 cm dan berat 55kilo. Terima kasih atas curahan kasih sayang, wang ringgit, dan didikan yang tak pernah jemu jemu sehingga saya berjaya ke tahap ini. Terima kasih atas perlindungan yang sangat sempurna bagi memastikan anakmu tidak di sakiti  oleh sesiapa,  tidak sejuk di malam buta, tidak digigit nyamuk didalam gelap gulita. Terima kasih juga untuk didikan agama yang secukupnya sepanjang tempoh 25 tahun ini. Jasa kalian berdua amatlah terlalu besar, dan jika di cari apa apa bentuk balasan sekalipun, tidak ada apa yang setanding dengan pengorbananmu. Hanya doa yang dapat anakmu pohonkan. 

Kepada kawan-kawan di facebook, terima kasih kerana bersusah payah memenuhkan wall saya dengan ucapan ucapan yang membuat diri jadi, wahhh!!! Banyaknyee notification, Artis ke hapa aku nie? (statement tak boleh blah. Kahkah) Kini, barulah saya faham akan betapa gembiranya dan syoqqqnya mendapat Wish yang berjuta juta ini. Di kemudian hari akan berusaha membuat ucapan kepada kawan-kawan yang  menyabut hari lahir semoga mereka dapat rasa sebagaimana yang saya lalui hari ini. Kemudian terima kasih juga untuk doa yang dipohonkan, especially SEMOGA CEPAT KAWEN. Semoga mulut kamu kamu sekalian sangat sangat masin. Nak doa macam nie teptiap hari pun Aiman tak kesah tauu. =P.  Ahir kata, semoga apa yang dipohonkan oleh kalian akan dimakbul kepada kamu kamu juga.. Amin..



"Terima kasih daun keladi, mana hadiah hari jadi?"

=P















PdanS : Tak sampai sehari berusia 25 tahun dah sakit pinggang orat segala bagai. Hadoi. Macam sambut birthday yang ke 52 saja.. T_T

No comments: