❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 20, 2011

Kisah saya di 20122011

Macam mana dengan 20 12 2011 anda? Best? Menarik?

Okeh. Mari bercakap secara kesimpulan saja ya. Mari mari. Haha





Si Gadis di bilik sedang kusyuk membaca buku yang baru di belinya semalam (ya, beliau sudah berjanji akan suka membaca buku ilmiah). Kemudian secara tiba-tiba rakan dari bilik sebelah terjerit jerit dari belakang rumah.. 

Munaaa.. cepat munaa... ada babi.. cepat tengok....  

Dengan perasaan teruja terus bangkit dari baringan tadi, dan berlari lari anak ke dapur untuk melihat babi yang di gembar gembur kan itu. Ya laa, salah sorang housemate penah ada jodoh dengan si babi sewaktu berjalan pulang ke rumah pada suatu malam yang gulap gulita dulu. Jadi, setiap malam, kami kami yang lain, berharap sangat semoga dapat berjodohan dengan sang babi yang di gembar gemburkan itu. Entah la kenapa teringin sangat nak tengok. Kalau comel tak pa la jugak. Tak paham aku. Haha.

Setelah si gadis sampai ke dapur, di jenguknya kepada ke luar pintu sambil tercari cari.. 

Mana mana.. mana babi tu weh.. tak nampak pun..

Alaa.. situ laa.. tu nampak tak.. sini sikit la.. meh sini...

Baru nak di atur langkah ke luar rumah.. tibaaaa tibaaa..

Happy Birthday!!!!!!!!!!

Wahhhh!!!! Prank apakah ini.. Habiss tepung gandum cap sauh bersalut di muka, badan dan rambut. 2 orang besday girl yang baru dan lama telah di prank kan. Sungguh cisssssssssssssssssss.. Dah macam boleh buat Orang celop tepung dah.

Sebagai rasa tidak berpuas hati sangat sangat. Si gadis tadi terus meragut tepung gandum yang berada pada tangan Si Prank itu. Selepas berjaya meragut, apa lagi.. dikerja kan habis habisan sampai tergolek golek budak tuh atas lantai. Kah kah. Nasih baek tak masuk parit belakang tuh. Kahkah. Sukanya aku!! hahaha.

Lagi 2 pranker sempat berlari masuk ke dalam rumah. Lalu di kunci pintu supaya kami kami di luar nie tak dapat masuk dan serang mereka yang kat dalam itu. Setelah 3, 4 menet di merayu rayu, dan di beri warning nak report ke rumah pakcik sebelah, terus  pintu dibukak.

Dan bila pintu di buka... kahkahkah.. tanduk pun tumbuh laju di kepala.. Bagai di rasuk setan..

Mana weh.. depa pi mana.. Weh. depa duk dalam bilik ayaq laa.. 

Bilik ayaq??? Memang silap la cari port menyorok di situ. Dah la bilik ayaq tu dinding sama paras dengan pintu jaa.. kahkah.. Jadi, tunggu apa lagi, terus di cari kerusi dan di panjat tinggi.. hahaha.. Konon nak lari dari mulut buaya, tetiba termasuk mulut naga!!! hahaha. Selamat bersnow snow di dalam bilik ayer lah rakan rakan ku sekalian. Nak prank sangat!! Nie barulah prank yang adil dan saksama.. kahkahkahkah..





Thank you my lovely darling housemate!!!






PdanS : Nie 1st time saya menyambut hari lahir bersama kawan kawan. Selalu meyambut di kala cuti sekolah. Cuti universiti. Ya lah dah besday jatuh di bulan 12. Memang waktu cuti. Jadi hanya wish dari jauh saja yang di terima. Tapi, setelah kalender semua universiti di rangka semula, dan bulan 12 adalah minggu belajar, maka, tahun ini saya berpeluang untuk sambut dengan rakan rakan tercinta. Untuk pertama kali sambut dengan rakan rakan, di beri peluang merasakan prank yang sebegini rupa pulak yer.. hahaha. Terima kasih lahh!! Nie yang terasa mau sambut besday di setiap hari nie.. =P

2 comments:

Zarina Dan said...

HAPPY BIRTHDAY @ BELATED BIRTHDAY!!
MAY GOD BLESS U ALWAYS~~~

mOOn said...

Timkiu kamu.. Hihi..