❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 19, 2011

Kepala sendat.


Hai anda. Hai. hey hoi hellow. Owh. Tolong lah menjadi orang Islam yang bukan atas nama saja. Boleh? Okeh. Mari mulakan kembali.

Assalamualaikum teman. ^_^

Hep. Saya baru sudah pulang dari bejumpa jumpaan dengan SV saya. Hasilnya.. Arhhhhh.. Banyak sungguh benda yang harus diperbaiki. Namooooo. Hey hey hey. Nak dapat A ke tak nak? Kalau nak pi buat sekarang kesemua correction itu!! Faham!! Dan esok harus hantar!!! Hantar bukan chapter itu saja. Tapi KESEMUA SEMUA SEMUA chapter. Berserta lampiran! Isi kandungan. Cover! abstrak dan bla bla bla. HANTAR MACAM NAK PERGI JILID DAH!! mean FULL dan COMPLETE THESIS!! ada faham!!! Errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Mari pengsan.

Eh, tak payah mengada. Mari semayang asar. Mari berdoa kat tuhan di permudahkan segala urusan. Mari sambung kerja lepas itu. Mari owh mariiii.. Mari mari kita menari.. lalalala..








Sesi tayang menayang hasil dari Bermastautin ke Melaka selama 2 malam!!! 






Memang harus amek gambar mcam nie sebab kepala dia aset  nak goyang sana sini. Al maklumlaa budak 3 bulan yang tak reti apa lagi. Tapi apa sungguh tidak berkejadah ya mokteh dia itu. haha.







.

Yang last nie gambar paling febret!! hahaha. Tengok la muka 2-2 beranak nie. Tah apa apa je laa. 
Muka aku macam muka nak minta penampooo. 
Madihah?? Nak mintak kissssss muahhh muahhh banyak banyak tuh!!! haha











PdanS : Semakin mendekati ke hari hari kemuncak. Semakin otak kusut. Semoga Tuhan yang Maha Segala galanya memudahkan urusan aku dan memberi yang baik baik saja semuanya. Aminnn..


No comments: