❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 28, 2011

Anak anak kecil


Pagi nie mengurungkan diri berseorang. Pintu dikunci atas beberapa sebab.

Pertama, kosentrasi harus di beri sewaktu memperbaiki tesis saya. Kalau tidak banyak anasir anasir luar yang akan campur tangan seperti:

Maktehhh.. Husna nak makan buahh, Potong la buah.. Serius rasa nak lempang laju laju budak nie. Semalam time aku tengah sedap tido pagi pagi, dia kejut suruh masak nasik, so bangun laa buat nasik goreng untuk dia. Pagi nie, aku dah bersemangat buat nasik goreng lepas subuh tadi, siap beli bihun goreng, mee goreng, kuih lagi,  tub tub bila dia bangun, mintak nak makan buah pulak. Aiyoyoyo. Pergi la engkau nak merajuk merajuk. Nanti dah habis buat kerja baru makteh pergi pujuk yee. haha.

Makteh makteh.. nak main game dalam henpon makteh.. Sambil telompat lompat atas katil

Makteh makteh.. nak dengar jugak lagu yang makteh dengar tuh.. Sambil telingan beregesel gesel dengan telinga aku sebab nak dengar lagu dari earphone yang aku pakai. 

Makteh makteh.. guna lagi tak berokband? Izzat nak pinjam. 

Errr.. serabut bukan.. Nie baru sikit dialog dialog kekacauan yang di buat.



Bila bilik dah di kunci, rasa aman dan tenang sikit. Kemudian, saja di buang earphone yang di pakai. Mahu mendengar bunyi bunyi kat luar. Apa yang sudah terjadi. Dah porak peranda ke ruang tamu rumah? Kemudian terdengar bunyi, sang abang menyanyi lagu apa tah. Terpekit pekit sampai bilik aku yang di kunci nie pun boleh tembus. Lalu, hati terasa seperti mahu di intai seketika apa budak budak di luar tu perbuatkan. Kelihatan, Sang kakak dan adik sedang menari lagu wonder girl. Errrrr. What ever. Janji engkau engkau tak kaco aku. Tapi aku sangat pasti, tunggu la sepuluh dua puluh menet lagi. Mesti ada yang datang ketuk ketuk pintu bilik, sambil nangis nangis, sebab Adik PUKUL kakak, or abang tak bagi main komputer, or kakak tak nak kawan dengan adik or bontot adik sakit sebab tekena bucu meja or makteh guna tak lagi berokband? or bla bla bla. Ya. Mesti punya!!







   



Video nie di ambil waktu balik kampung hari tuh. Memang hebat bergelek budak dua nie. Wakil taska tuhh. Kat bawah nie ada sekeping dua gambar waktu derang buat persembahan untuk majlis anugerah cemerlang ahir tahun sekolah bulan lepas. Lagu arab kat atas tu lah. Tu yang hebat semacam je step gelek dia. Hihi
















PdanS : Apabila melihat gambar kawen dan tunang kawan kawan di Facebook, hati tiba tiba menjadi debar. Can?? Gedipssss!!!! Kahkahkah.

2 comments:

Rossnie said...

anak buah kamu sangat pandai bergelek :)

mOOn said...

ye. mereka jugak adalah guru tari saya.. haha