❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, November 16, 2011

Something wrong somewhere.


Somewhere? Ya, sesuatu bahagian di badan. Di tengah-tengah badan atau lebih tepat lagi di perut.

Hep. i CB. CB mean. Errr. Cir*t Bi**t.

Dah telan picikiteon. Dah minum teh pekat. Dah penat ulang alik jamban. Dah letih sapu ubat.

Tapi rasa sakit tak hilang-hilang jugak.

Salah makan apa nie? Tak kan sebab obses dengan nenas jadi macam nie.

Makan nenas hari isnin lepas. Tapi hari nie baru sakit. Hurmm??

Tapi, jadual pemakanan memang agak bertaburan.

Makan ikut suka, campur itu ini.

Yang bergas. Yang berangin. Yang pahit. Yang masam. Yang pedas.

Semua di bantai mengikut napsu.

Hai perut, dulu tak sensitif macam nie pun.

What's wrong?

Jangan beselindung dalam diam.

Tak nak.

Semoga tidak ada apa-apa

Semoga baik baik saja.

Lepas tu mata pedih.

Kepala sakit.

Badan tak larat.

Macam nak demam.

Bukan NAK yang like "Saya nak saya deman"

Tak. Rasa macam perasaan akan demam.

Tapi semoga tak.

Tak nak.

Banyak benda nak di buat.

Okeh. Nak tidur awal sebab sekarang pesyen tidur awal.

10 sengah dah betang toto.

Mengantuk.

ok. tata.

Miss you!!!








No comments: