❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 17, 2011

Senyum dan senyum.


Rasa macam dah lama saya tidak menconteng apa-apa di sini. Lama kah? hurm tah la. Tapi hati dah rindu nak cakap sorang-sorang depan screen laptop. Lama lah kalau macam gitu.

Apa yang perlu di update yah? Nothing kot. Tapi, dah 2 hari saya berkampung di library untuk buat kerja secara alone alone. Duk rumah sungguh tak jadi kerja. Melagha ja lebih. Jadi, semoga dengan berada di library iaitu pusat segala ilmu ilmu, saya akan jadi rajin. YA. semoga. Tapi, apa kes sekarang tengah update blog nie? Hadoi.

Okeh, then, saya, saya, saya, saya, saya nak buat pengakuan nie. okeh. Sebenarnya saya, sayaaaa... saya sukaa, saya suka. alaaa.. macam mana nak cakap nie. Macam malu-malu.. hurmmm.. SAYA SUKA KAMU. Ya, kamu yang berwarna kuning itu. Bukan corntoz, bukan super ring. Tapi handbeg yang kale kuning tuh. Kat wall FB saya tuh. Hadoi, bila pandang kamu, terus hati tegoda secara gila-gila. Kalau saya adalah sejenis handbeg jugak, mesti dah lama saya ajak kamu kawen wahai hand beg kuning yang gojessss!!! Errrr. Tapi tak mengapalah. Terima kasih sajalah. Saya takmo jadi hand beg. Saya nak jadi gadis yang suka makan Super Ring sahaja. Hahaha.

Okeh. Dah. Next topik.

Saya nak balik KL minggu depan. SUKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa.

Nanti boleh detim dengan perempuan perempuan kegemaran. Ouch!! i loike. Tapi yang tak berapa nak like nye, nanti mesti duit saya akan habis. Ya, saya pemboros orangnya. hurmmm. Suka beli itu ini. Hadoii. Begemana nie.. Semoga mendapat suami yang kaya raya, boleh menshopping secara hati yang suka.. Aminnn. Haha. Tidak lah. Tidak mahu berdoa semacam itu. Semoga mendapat suami yang akan babap pelan-pelan je bila saya boros. Lepas tu keluarkan beberapa hadis yang memboros adalah amalan syaitan. Even, dah hadis tu dah lama tahu. Haha. Boleh? What ever lah. Semoga saya kawen ke, tak kawen ke, ada laki ke, tak de ke, saya akan sentiasa mempunyai dan bertambah kesedaran YANG MEMBAZIR ITU ADALAH AMALAN SYAITAN. Hurmm.











PdanS : Tata. Saya sedang menulis sesuatu yang betul betul saya nak tulis. Okeh. Tunggu next entry.

No comments: