❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, October 27, 2011

Sedang LEMAS angkara budak lelaki jalan belakang!!

Hai.. err.. hai.. hai.. err..  Seperti sedikit gagap nak update blog bila guna blogspot yang berwajah baru nie. Hari nie macam gatai-gatai tangan pergi klik untuk ubah. Saja nak try. So, ini blog yang pertama di publishkan menggunakan interface baru.. interface baru ke manatang nie orang panggil? haha.. wat ever.



Hurm.. Jam di penjuru laptup menunjukkan tepat jam 1.42 menet pagi. Macam bagus sangat mengupdate blog di kala orang sedang membuta. Tatau apa nak tulis. Mari merandom-random kan saja apa yang berlaku selama hamper 28 jam berada di Parit Raja nan Indah Permai Syoqqqq Gilaaa!!!





RAMDOM 1

Hari nie dah jumaat. Minggu depan kamis gua da nak balik Kampongg wow!! Best wow!! Serius tahap shit dan shitty, hati sangat sangat sangat merindui Puan Bunda dan Incik Ayah di kampung sana. Hapir 2 purnama kot tak melihat wajah mereka. MAKKKKK... nak MAKKKKKK!!



RANDOM 2

Waktu menulis entry ini, lagu Drowning dari kumpulan budak jalan belakang sedang berkumandang di dada laptup. Hanya lagu itu saja. Lagu lain langsung tak di beri peluang untuk di feeling feeling kan ketika ini. Adussss... You know you've got the power.. To make me weak inside... And girl, you leave me breathless.. But it's okay.. Owh, Drowning. Jangan la macam nie. Saya tak suka saya susah nak benapasssss. Da la saya tak reti berenang. Dah! Sila ke next random. Haha. Tak paham bukan? Mesti la. Sebab saya yang tulis ofkos la saya sorang yang paham dan saya tak perlukan orang lain paham!!!




RANDOM 3

Okeh. Kalau di ikutkan jadual minggu nie, saya harus berada di Singapore kerna mengikut trip anjuran sapa tah, yang mana harus membayar RM150 per kepala kalau nak join. Tapi disebabkan pengurusan mereka yang buat trip tu tak betul dan asyit postpone 2, 3 kali, saya dan rakan-rakan pun fedup kottt. Sangat sakit hati dan terus pergi ambik balik duit itu. Hasil nya, saya macam menjadi agak kaya sedikit. Kahkahkah. Bila kaya boleh gelak besar ya. Tak menjadi masalah. Esok lusa, boleh la mengsedekan di pesta konvo. Shawl baru?? handbeg baru?? Nyum nyum. Lepas tu, harapnya ada la backup plan yang menarik yang boleh di isi weekend nie. 4 hari cuti kottt. Ada jugak yang stress aset tengok beruk belakang rumah dan babi yang kalau rezeki engkau murah sikit, boleh la di jumpai di depan rumah. Hadoiiii.. 



RANDOM 4
Sis, saya menghadapi masalah laa.. Hurmm.. Saya, saya, sudah, err.. saya sudah tatau nak tulis apa untuk random yang ini.. Haha, eh, sis, saya dah tau apa masalah saya. Masalah saya adalah saya tak mengantuk lagi, tetapi saya malas nak buat kerja. Hadoiponnn. Begemana nie Sis, saya perlukan bantuan sis dengan segera kerna kerja sekulah yang di beri oleh insan-insan lewat usia sangat lah banyak. Saya harap sis dapat membantunya. Sekian. -GadisKeliru-




RANDOM 5

Saya berharap saya punya kekuatan untuk update blog sambil menampal gambar-gambar bahagia saya ketika bersama wanita-wanita kegemaran sewaktu di KL tempah hari. Ya, saya sangat sangat sangat lah enjoy. Pergi Time Square dengan kakak comel. Tidur di rumah rakan kesayang. Ber picnic dengan wanita kegemaran. Lepas tu ketemu anak-anak yang comel menghiburkan hati. Last day, berdatim datim sama KakDayahKuComelTapiSayaLagiComelBanyakBamBamPunBanyak. Panjang kot nama beliau nie.







Dah la. Letis merandom. Jom tidoq jom!!!




No comments: