❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 4, 2011

Sakit saya.


Kesihatan macam semakin merosot

Sakit tekak tak hilang hilang

Badan makin panas

Mata berair

Macam dah start batuk batuk

Hurmmmm..

Klinik dah pergi.

Doktor dah jumpa

Ubat dah ambik

Panadol dah telan.

Doa kat tuhan je belummm.

Bila sakit baru ingat tuhan kan.

Apa la saya nie... Hurmmm..

Ya Allah, semoga kesihatan saya bertambah baek dan terus baik sampai bila bila.. Amin...












PdanS : Takpa lah sakit lama-lama pun. Terhapus sikit dosa dosa kecil saya. Kan.


No comments: