❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 3, 2011

Dari kekasih kepada kekasih.



Kehadapan tekak saya yang tersayang. Jangan la macam nie dear. Berfungsi la dengan baek, namo la pedih pedih supa nak tecabut. Kesian la ke saya yang menanggung sakit nie. Saya janji kejap lagi saya keluar pergi kedai, saya belikan ke kamu cekelat hacks hitam deh. Kan kamu suka. Lepas tu saja janji jugak, untuk sehari dua nie, saya dah tak akan dating dengan ais ais or air sejuk. Saya tau, kamu tak suka derang. Saya janji. Demi kebahgiaan kita, saya rela bekorban!!! I heart you TEKAK!!




-KekasihMu-


No comments: