❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 31, 2011

1.11.11


Tarik hari nie macam cantik kan, tapi, saya rasa saim saya lagi santek kott.
Kenapa?
Ofkos laaa, sebab hari nie, hari lahir beliauu.
Tentulah ceria menawan je sepanjang hari.
^_^






Untuk Kak Dayah ku cayunk,

HAPPY BIRTHDAY to YOU!!!!

Kalau lah saya ada dengan anda di tika-tika ini, mesti dah pau anda suruh belanja kek kat secret recipe!! Hahaha.

Okeh, di kesempatan yang ada ini, di ruangan blog yang membenarkan saya menaip sesuka hati ayat dan jumlah pekataan tanpa ada limit atau sekatan terhadap unsur-unsur politik mahupun 18SX/SG, saya nak bagi beberapa ucapan hari jadi kepada anda. Hari Jadi? Jadi apa pulak Bewak? Kancil? Peti Ais?



Hari nie genap umur kamu, 2#. Sengaja tak nak letak angka belakang tu sebab nanti orang tau yang kamu sangat muda, bukan saya tatau. Saya tau la yang umur kamu dah duaplohlapan dah kan. Upsss. Haha.

Okeh, di usia baru ini.

Semoga di murahkan rezeki kamu

Semoga dipermudahkan segala urusan kamu

Semoga di panjangkan usia kamu dengan kesihatan yang baik.

Semoga menjadi anak, kakak, kawan, isteri, menantu dan nenek yang solehah.

Sayang kamu






Di sebabkan saya sangat baik dan comel pulak tuh, saya nak dendangkan lagu Happy Birthday kat kamu. Dengar dehhh. ^_^


Dengar tak? Kalau tak tu kena bawak-bawak la belanja i handbeg baru. Baru akan pulih pendengaran u.. lalalala.







TQ anda, selalu ada untuk saya. Lebiu Kak Dayah kuuu...






HAPPY BIRTHDAY MY LOVELY DARLING SISTER...









No comments: