❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, September 23, 2011

Saturday bluessss...



Hai warga pembaca. Selamat berhari Sabtu. Hari untuk bermalas-malas. Tapi saya pagi cukup rajin!! Haha. Sekali sekali masuk bakul angkat sendiri ok apa kan. Haha.

Bangun di kala sembila lebih dan kemudian, basuh baju, sidai baju, lipat baju, kemas bilik, sapu sampah. Lagi.. ingat nak basuh kereta. Tapi paip yang ada macam pendak dan tak sampai je. Lalu di tangguhkan dulu niat di hati itu. Nanti lepas balik dari JB saya beli la paip bagi panjang sikit. Boleh basuh kereta kat dapan rumah dengan hati yang riang. Upsss, balik dari JB????

Hihi. Saya nak ke JB petang nanti. Mahu menziarah wanita kegemaran yang seorang itu. Sudah lama tidak ketemu sama beliau. ^_^

Lagi. Hurmm. Nak cerita apa lagi ek?? haha. Aku macam kering idea pulak menulis dikala agak pagi jugak nie.

Okeh. Mahu menutup entry ini. Macam ada cerita menarik yang mahu di kongsi !!! ^_^




No comments: