❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, September 18, 2011

Right Here Waiting





Okeh. Ini lagu untuk minggu ini. Suka. Macam biasa. Bila dah suka akan dengar sampai roomate pun tiba tiba macam akan ambil keputusan nak pindah bilik sebab cemuih dengar lagu yang sama di sepanjang hari. Tak ke tekanan namanya. Hahaha. Tapi, biasalah. Saya memang serupa itu. Bila mengsukai tuh akan dengarrr je sampai lah ada lagu baru yang lain yang menggamit hati.

Saya bukan jenis yang mengsukai sesuatu lagu tuh dek kerana liriknya. Lirik yang dipersembahkan langsung tak ada kaitan dengan hidup saya untuk di kaitkan atau untuk di jadikan sebab saya mengsukainya. Entah la sebab apa saya perlu minat lagu nie. Saya pun tak dapat kenal pasti jugak. Haha. So complicated la you nie. Hadoiii. Tapi kan. Sebab saya meminati lagu lagu mahir Zain adalah di setiap bibit bibit liriknya, saya dapat rasa, it's me. Ya.. semua lagu lagu mahir zain sangat berkesan pada hati saya. Kalau dengar sorang sorang boleh nangis dengan teramat sekali. Dan melihat wajah Mahir Zain jugak mampu menggoyang iman di hati.. kehkehkeh ^_^

Okeh. Itu saja yang mahu di kongsikan. Tata. Selamat malam!!!





No comments: