❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, September 23, 2011

Menanti.



Tak tunggu sapa sapa. Cuma menanti Subuh yang lagi 11 menet. Macam ajaib kan? Menanti Subuh? Bagusnya. Haha.

Seharusnya menjadi bagus bila tidur di kala tak pukul 9 malam lagi. Lepas tu jam 3 pagi dah kalut tejaga and tak boleh tidur dah. Jadi berbuat lah sedikit kerja kerja PS saya. Perbaiki yang mana patut. Lepas tu bersahur. Bersahur pun ada 2 fasa. Canggeh kan?

Mula mula terjaga di kala jam 3 sengah pagi, terus ke dapur, makan nasik dengan asam pedas buatan housemate yang cukup mabeles. Atas kesedaran yang sangat terpancar di dada, berbuatlah kerja kerja belajar sedikit. Kemudian, hati terdetik untuk pergi bersahur lagi!! Sebab teringat roti yang di beli 2 hari lalu. Tak di sentuh langsung pun. Kalau tak makan, esok lusa dah expired. Sayangkan. Jadi, pergilah ke dapur secara pelan pelan macam nak mancuri rumah orang jer. Ya la, semua penghuni rumah sedang kusyuk tidur, kang dok buat bising tejaga pulak mereka mereka itu.

Okeh. Azan Subuh dah berkumandang. Jom semayang jom!!!








No comments: