❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, September 29, 2011

Menanti lagi.



Mari menulis di kala pagi pagi buta tapi aku masih belum membuta!!! hihi

Penantian itu sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat satu penyiksaan. Tambah tambah menanti Canon 600D turun dari langit. Satu yang sangat tidak akan jatuh, tapi terus menanti, menanti dan menanti. Errr. Apa yang cuba engkau sampai kan nie Muna? Mamai dah ke?

Bukan, tadi berjanji temu dengan Encik SV saya. Janji jam 2.30 petang. dan dia pun cakap OK. Dah pergi bilik beliau alih alih PA beliau cakap, beliau ada kelas? Haaa??? Tak mengapa lah. Tunggu lah, kot kot PA dia tersilap bagi info ke, tunggu punya tunggu sampai sejam, pun tak kunjung tiba. Membawa lah diri ke PC Fair secara alone alone. Kemudian terjumpa dengan 2 orang sahabat di sana. Dia pun menyapa

"Eh, sorang je ke?"
"A'a, sorang je"
"Dakpe, orang cantik dakpe jalan sorang-sorang"

Haa?? Apa kaitan orang cantik dan jalan sorang sorang??? Ada kolebrasi ke?? Haha. Wat ever lah. Janji ada pekataan Orang cantik tuh dah mampu membuatkan stress saya tadi berkurangan. Haha,


Dah la nak jumpa dengan SV lama dah, bila dah bersedia nak jumpa, tub tub beliau pulak tak dak. Tunggu berejam pulak tuh. Memang harus stress lah.

Lagi- lagi bertambah stress bila kat PC fair tu ada jual DSLR yang sangat mencairkan jiwa muda remaja aku. Adus Adus Adus. Bedetup kencang gua cakap luuuu. Kacak sungguh Canon 600D itu. Mau angkat satu, tapi bapak la segala mahal. RM2799. Errrrr. PTPTN aku pun tak setara tuh. Cukuplah dengan berangan, pada suatu masa nanti, salah satu barang hantaran yang dipersembahkan kepada saya dari Sang Suami yang berhati mulia adalah sebijik DSLR itu. Cukup lah sekadar itu!! Saya tak mintak lebih!! ^_^ (Semoga jodoh saya yang bakal tiba itu akan baca tang ini sebelum mengkawen. Dan take action. -JodohMuYangBerharap-)



















PdanS : Macam harus ada satu entry menceritakan hobi saya yang ini.... Dah nama pun BELOG SAYA. Memang lah cerita berunsurkan apa yang saya buat. apa yang saya suka. Kalau menyapah tak payah layan!!! Tetiba perlu emo? Gila ka hapa?


No comments: