❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, September 7, 2011

Kain ustazah terselak???



Hai hai. Saya sedang berbusan busan. Walaupun baju tak di lipat, barang belum di kemas, masih banyak kerja belum dibereskan untuk pulang ke Johor, tapi still nak cakap sedang berbusan. Macam tak ada kerja yang perlu diperbuatkan. Hadoi.

Bila berbusan harus berbuat sesuatu yang dapat menghiburkan hati. Facebook? Owh, sungguh seperti mau muntah hijau bila mebukak secara selalu selalu. Sudah sudah laa berkomen komen secara merapu meraban dengan kawan-kawan. Mari membuat sesuatu yang lebih berfaedah.

Tumblr? Yups. Saya gemar tumblr. Dengan tumblr saya boleh baca macam-macam ayat, lihat pebagai gambar yang sangat sangat sangat mengInspired kan saya. Dah la dikala mood terumbang ambing. Haruslah membaca sesuatu yang dapat mensehatkan hati. Tak begitu.

Kemudian. Apa lagi yang diperbuat. Owh.

Nuffnang? Ya, belog saya dipasang Nuffnang. Tapi saya tak pernah pun mengejar mata-mata ganjaran yang ditawarkan dalam Nuffnang tuh. Lantah lah nak beranak ke tak ke duit duit itu. Aku berbelog bukan atas sebab semua itu. Hanya suka-suka, sekadar diari online. Bila berbusan busan boleh la bukak dan baca balik. Best!!! Sometime saya akan spend satu malam untuk belek blog sendiri. Baca kisah-kisah lama yang pernah saya buat dan lalui. Kenangan weh. Nak simpan dalam otak, confirm tak boleh nak ingat semua. Bila baca cerita dulu-dulu mesti nak tersenyum sorang sorang. Dalam hati "Eh, aku dulu dulu macam nie ke?" "Eeee. Kanak kanak nya saya waktu dulu dulu"

Yang lebih menarik perhatian saya dalam Nuffnang : melihat key word yang di tulis oleh orang orang di google kemudian dari situlah mereka boleh sampai ke blog saya. Tak paham? Dalam erti kata lain, melihat bagaimana orang yang tidak dikenali boleh sampai ke blog saya menggunakan google. Mereka google satu word dan keluarlah list list web dan blog saya salah satu yang tersenarai. Paham?? Canggeh bukan?





Photobucket
Imredlover blogspot?? Haip haip. Siapa yang google tuh. Baik mengaku cepat. Kalau tak melepas la pizza hut enak berkrim yang aku nak belanja tuh.

Zombi tiada gigi?? Hurm. Benda macam nie pun ada orang google jugak ke? Haha. Menglucu sungguh la manusia itu.




Photobucket
Si Merah? hihi. Macam nak suka saja kepada si penggoogle itu. Ada jugak orang cari belog serabai nie. Haha.

Ustazah selak kain?? Hoiii. Kalau engkau nak cari menda-menda tak beguna macam tu kat sini tak ada ya. Eeee. Kurang pekerjaan ke apa. Macam dah habis benda nak google. Pergi selak kain sendiri la. Lepas tu tengok puas puas. Grrrrrr&!*^#$%









PdanS : Tak suka. Sekian.

1 comment:

CikHaniBhulat said...

zombi xde gigi pon ade...kelakar la..kalo xde gg,xzombi