❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, July 24, 2011

Saya reti tidur saja. Yang lain tatau. Sekian.


Hari nie jadual hidup agak kucar kacir. Balik dari kerja saja terus terbongkang tidur sampai ke azan magrib. Tapi bangun sekejap je, tu pun sebab menghormati azan magrib dari surau sebelah rumah yang sangat kedengaran dengan begitu jelas. Macam jahil pulak kalau terus layan tidur lena aku nie. Bangun dalam keadaan duduk, sambil mata still tepejam. Bila dah habis azan, sambung tidur balik. hoho. Itulah jadual hidup seorang wanita yang mendapat ABC dari tuhan.

Lepas tu, bila dah ke jam 9 malam baru ada kesedaran nak bangun. Ye la dengan baju keja tak salin apa lagi. Memang sangat rosak akhlak la kalau nak hentam tidur sampai ke pagi esok. Terus diri di bawak ke bilik air. Mandi pung pang pung pang. Siap. Duk depan tivi sambil makan nasik goreng yang di tapau dari restoren tadi. Lunch di kala jam 3 sengah, lepas tu makan pulak hanya secotet, jadi lebihan nasik goreng tu di tapau la bawak balik. Sambil dok makan, layan Stanza Cinta, dan sambil tu jugak muluk tiga pat puluh kali tak henti-henti menguap.

Apa punya penyakit mengantuk la malam nie. Tadi kat office punya la excited menyusun jadual kerja yang bakal di usahakan malam nie. Bila sampai rumah habuk pun taraaaa.

Sekarang nie pun sedang menunggu nasik yang di telan tadi di proses dengan baik. Sekejap lagi nak sambung tidur sampai ke pagi besok. Walaupun baru 10 suku dan baru je bangun sejam yang lalu dan nak sambung tidur balik. Kepala dah sakit nie. Mata macam kena gam gajah, tak boleh nak bukak dah. Ok , tata. Gud nite.



No comments: