❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, July 31, 2011

Penuh dan padat.


Alhamdulillah, telah selamat menunaikan solat sunat yang menjadi nadi kepada bulan keberkatan ini.

Hari ini punya jemaah, wow wow dah wow!! Yang itu saja yang dapat di gambarkan. Ramai weh. Macam semayang raya pun ada. Penuh. Mak saya pulak, dari mula sesi bersalam salaman sampai lah berjalan ke pintu pagar, tah habis-habis di tegur dan menegur orang itu ini.

Jalan saja setapak dua, jap lagi ada lah skrip skrip jejak kasihannya bila bertemu kawan lama. Lepas dah jumpa dok cakap aku kenal makcik yang dia salam tadi, mak kepada kawan aku yang anak tokey kilang kicap tuh. Haaaa?? Kawan saya anak tokey kilang kicap? haha. Bermati-mati mak yakinkan aku "Alaaa.. mak kawan muna tu la, yang ada kilang kicap tuh, kicap kat depan hospital tuh".. haa???? Awat cek tak penah tau kawan cek anak tokey kicap? haha. Last-last, bila daya ingatan mak macam sedikit segar, baru mak tau, silap orang.. Adik aku sebenarnya yang berkawan dengan anak tokey cikap tuh. Hadoiyaiii..

Eh, termelalut pulak cerita hal kicap menkicap yang tak ada sangkut paut dengan tajuk entry ini.

Nothing to say sebenarnya, cuma nak melaporkan, ramai hamba Allah yang menunaikan solat terawih malam ini. Mungkin ramai yang pulang ke kampung di sebabkan banyak yang cuti hari nie, sebab tu la masjid pun penuh. Semoga akan penuh sampai ke malam terakhir. Selalu awal-awal je penuh, tunggu la minggu depan, mesti dah kurang. Asal 5 saft tinggal 2 saja nanti. Saya la salah seorang penyumbang kepada kekurangan saft itu ^_^

Okeh. Jangan lupa niat puasa esok dan jangan lupa bangun sahur. Cewaahhh. Nasihat orang pandai, diri sendiri? huhu. Bukan kah saya ada terdengar perbualan di antara Si Ibu dan Sang Anak sebentar tadi. Sang anak memesan supaya tidak di kejutkan subuh kerana malas nak bangun. Hohoho. Sungguh comel si anak itu... ^_^





No comments: