❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 27, 2011

Lalu dunia saya pun berputar.


Anda, kenapa ya sekarang nie, selalu sangat kepala ini seperti tidak sihat. Pantang di sumbat bahan berilmiah, berfikir secara kritikal, mesti akan menjadi tidak stabil secara tiba-tiba. Sekarang pun sedang menahan sakit lagi, sungguh terasa dunia ini sedang berpusing-pusing saja. Apa yang di ditelan seperti akan di muntahkan kembali. Ya Allah... Kenapa kah???

Saya stress?? Stress ke?? Hurmm.. Stress dengan apa? Kerja memang lah banyak. Tapi kerisauan terhadap kerja yang betimbun tapi belum di siapkan tak ada pun. Yang ada, bila, kerja yang bertimbun itu di kerjakan akan timbulah sakit-sakit yang di ceritakan tadi. Hurmmm..

Sebab tu saya nak balik rumah cepat-cepat. Saya nak masak apa yang saya suka. Saya nak buat kad raya. Saya nak berjalan-jalan melihat new born. Saya nak buat kuih raya. Nak buat bistkut tart nenas. Nak makan biskus tart nenas puas-puas. Baru boleh lega hati nie. Sakit yang tadi comfirm hilang. ^_^



No comments: