❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, June 25, 2011

Saya. Anak kecil. dan Incik Jodoh.


Jam menunjukkan 12.26 menet tengah hari. Beberapa menet lagi Melodi akan bermula dan saya saya masih di oofice. Tapi ada mak kesah? Yang mak berkesah sangat sekarang nie adalah, Kenapa mesti mengantuk macam semalam tak tido langsung sebab anak kecil menangis tah henti-henti dari pukul 12 malam ke subuh. Kenapa? Kenapa? Dan kenapa jugak saya tak dak anak kecik tapi berangan mahu berjaga malam dodoi anak kecil sampai subuh nie. Kenapa?????? Hadoiyai. Kawen pun belum. Ada hati nak berangan ini macam. Pergi cari Incik Jodoh nuh. Shuh shuh.

Okeh. Okeh. Jom balik rumah cari Incik Jodoh kat atas tilam empuk kat rumah sewa nuh. Jom cari sekarang di kala mengantuk tahap dewa dewi nie. Kompem ada. Muahaha.



Anak kecil????





Saya? Incik Jodoh?




2 comments:

CikHaniBhulat said...

cantik nya mata baby tu =]

mOOn said...

kan.. comey sangat2.. rasa macam nak korek letak lam mata sendiri jer.. huhu