❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 9, 2011

i howttt tak??



Hey, hey, tempat anda panas tak? Ada angin tak? Dah lama tak ujan tak?

Ya Allah, apa sudah jadi dengan bumi parit raja yang saya duduki nie. Panaih dia bukan kepalang. Bukan main-main lagi. Macam duduk dalam oven dengan gelombang micro 180 Daljah salsius. Silap-silap hari bulan, boleh termasak jugak daging badan aku nie. Lepas tu cicah ngan ayaq asam. Perh!! Menjilat jari dowh.

Setiap menet tidur saya tadi sungguh terganggu. Mana taknya, tangan tak boleh terkelepek sikit, nanti bepeluh, bantal tak boleh terlindung lansung badan tuh, nanti melekit-lekit la peluh keluar.

Aset terjaga je tidur tadi. Last-last bangun. Hadoi.

Kamu, ini baru panas dunia, kita dah komplen macam-macam kan. Tak tahan la, panas sangat la, tak boleh tidur la. Panas akhir nanti? Yang 99 kali ganda lagi tuh?? Panas bila dah nak kiamat nanti?? Kepala sejengkal je dengan mata hari?? Nauzubillah..

Dah!!! Semayang Asar jom!!!


No comments: