❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, April 17, 2011

Saya tengok SENJAKALA??



Eh, kejap-kejap, jangan euuuwww lagi. Baca entry nie sampai habis dulu, lepas tu baru buat keputusan nak euwwww atau ueckkkk. Boleh? ^_^




Photobucket



Senjalaka? Cerita apa tuh?

Alaaa cerita hantu yang tengah tayang sekarang nie kat panggung?

Sumpah aku tak minat.

Cita hantu melayu? Tak tengok ke?

Uish. Lagi lagi sangat tak ada napsu. Cerita tah apa-apa. Nampak sangat menipunye kalau part-part ustaz nak belawan dengan hantu. Apa ingat saya budak jajah 2 yang sedang menonton attromen ke? Hadoi.


Pendek kata aku tak suka tengok cerita hantu-hantu nie. Atau penjelasan yang lebih jelas lagi bersuluh, aku memang kureng berminat dengan movie or wayang-wayang nie. Saya bukan jenis kaki movie. Kaki tidor bila mobie di pasang yer laa. Kalau tengok tuh, mesti ada sebab-sebab yang tertentu like: kawan semua tengok, so tak kan nak lepak sorang-sorang kat suping komplex, Cerita dia memang di gembar gemburkan best di pelusuk FB, lagi? ada PAKWEHENSEMGILABOLEHTERBABASIMANKALAUJUMPAFACETOFACE sedang belakon filem tuh.

Ya, merujuk kepada sebab yang terahir di atas, punca sebenar saya boleh tersamsul pergi tengok wayang harinie adalah Zahril Adzim pujaan hati saya belakon!!! Kalau dia tak belakon dalam filem senjalaka tu, sumpah aku tak pergi tengok. Semua nie sebab mahu menatap wajah ZA saya jah. Serius weh, sampai waktu nak beli tiket pun masih blur blur lagi tajuk cerita yang nak di tengok. Yang tau, nak tengok filem yang ada ZA belakon. Tapi tajuk cerita dia apa pun tatau. Sweet sungguh la saya nie ^_^

Lepas tu bila dah masuk panggung, baru nampak nama-nama pelakon dah suka tahap extreme- gila-gila dah. Nak nak bila tang nama ZAHIRIL ADZIM keluar. Errr. Terus dalam hati ada taman, even nama ja yang tubik bukan muka lagi, dah meroyan semacam jeer.

Bila dah muka dia terpampang tak payah cerita laa, memang senyum aku tak boleh nak stop, macam kerang busuk jer rase. Biar la muka dia time tu tengah jadi hantu ke, tengah berlawan dengan hantu ke, tengah membuat upacara menyerahkan saka dia ke LJ sambil puja-puja hantu ke, tak kesah laa, aku still nak tengok sambil mulit dok tekumit-kumit cakap "Alaaaaaa hensem nyeee... alaaaa.. sweetnyee" Tak paham kenapa bila jadi hantu pun kena sweet jugak di mata saya. Hadoiyaiii..

Lepas tu tangan sebok dok cubit-cubit plus tampar-tampar kawan sebelah tanda excited yang tersangat sangat. Nasib baik kanan kiri tak ada orang. Kalau tak memang memalukan jer. Haha. Eh, tapi memang tak ada orang pun yang tengok, boleh bilang bape kerat. Aku rasa yang tengok tu pun spesis-spesis aku gak. Kalau bukan ZA yang belakon kompen derang pun tak hengin nak tengok kan. Tapi tak dengar la pulak bunyi puji memuji ZA hensem segala bagai sambil tampar-tampar rakan sebelah. Aku sorang je ke yang buat macam tuh? ^_^

Tapi watak dia dalam filem nie aku tak berapa suka sangat. Watak lelaki psycho yang nerd nerd dan slow gitu. Cakap sikit nak garu telinga, cakap sikit nak garu telinga. Tapi tak mengapalah tetap comel di hati saya. Kahkahkah. Jadi lelaki normal untuk berapa babak je, tu pun dah nak last. Time saka dah keluar dari badan dia. Baru laaa boleh tengok dia belakon sambil bersahaja dan cool cool cool di mata saya. ^_^

Okeh kesimpulan untuk cerita nie, hurmmm.. hurmmmm.. not bad laa dan tak good jugak. Jalan cerita biasa je, dah boleh agak apa akan jadi. Filem hantu yang tak seram. Filem hantu yang biasa-biasa je. Sekian.

Eh, eh, tak sekian lagi. Tadi aku online kat FB, lepas tu terpandang status ZA seperti tertera di bawah nie.


Photobucket


Alaaaaaa... serius shit shit shit shit shit shitttttt nak tengok lagi Senjalaka nie bersama-sama ZA techenta. Tapi rakan yang minat ZA ada di Mukah. Sangat jahoh. Yang ada dekat Shah Alam kerja la pulloks dat day. Alaaaaaaaa. Pelis laa, sapa nak teman saya tengok Senjakala sila bagi tau. SAYA BELANJA!!!



Photobucket
TQ Puan Dayah kerna membelanja saya macam macam macam semalam. Sungguh terharu biru. Dia dah canggeh sekarang nie, dah ada jump suit menarik tertarik kau memang debom!! Perhh. Boleh masuk geng Scarflets kelolaan Cik Epal. Dengki saya tau. Pinjam bules nanti??



Photobucket
Muka belengas saya setelah jerawat batu di tarah dan di sesucikan dengan Picasa.Tapi kembung-kembung di pipi tak dapat nak di slimkan laa. Errrrr.










PdanS : Beginilah saya kalau dah tersuka lalu akan jadi terobses secara mati-matian. Tak kira la dalam bentuk apa sekali pun, orang, makanan, alatan tangan, pakaian or apa-apa saja. Hadoi. Tak baek untuk baby dalam kandungan la sayang...

No comments: