❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, April 11, 2011

Dalam hati ada debar.



Hep anda.

Uit. Dalam hati ada debar yang tak terkata. Ada cuak yang bersungguh-sungguh. Errr. Dunnow why. Hadoi. Sungguh tak suka rasa ini. Semoga baik-baik saja kan.

Saya baru je mengselesaikan hal-hal PS saya. Semalam tidur di kala jam 4 sengah pagi dan pagi nie pulak bangun seawal 8 sengah pagi demi sesuap PS. Sekarang 10.18 menet pagi baru siap setelah mengpontengkan kelas jam 8 pagi. Maaf je Incik Techno, saya terpaksa. Kalau tak, tak siap la PS saya, tak boleh la anto ke Incik SV petang nie untuk di semak. Dah la hari Jumaat nie kena hantar ke Panel sebab Selasa minggu depan sudah perlu Viva. Hadoi. Mungkin hal-hal ini mengcuakkan saya kot.

Lagi? Hurmm. Tah la, tatau nak tulis apa dah selain hal-hal PS nie, haha. Semalam tengok kereta Viva pun tersebut "Kereta Vaiva". Kesan menulis PS secara bersungguh-sungguh nie. Saya pun amat kagum dengan kerajinan yang menampakkan dalam diri. Serius weh, sekarang, tiada lagi masa-masa berlagha, masa-masa menempek di FB, mana-masa mengukur saiz BP mall. Berehat pun mungkin untuk tidur sepuluh, dua puluh menet. Tu pun sebelum mata terpejam buku Penyelidikan tetap melekat di tangan. Belek-belek apa yang patut yang boleh buat mata terus kelepukkk tutupppp ^_^


Enrty sekarang pun menjadi pendek saja. Okeh. Mau ke kelas 11 pagi. Tata.





No comments: