❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, March 21, 2011

Hai Stress.



Saya rasa sama macam nak stress la. Macam laa. Hahaha. Boleh rasa-rasa pulak kan nak stress nie, ingat macam deman ka? Kahkahkah. Fine!! Tak lucu Muna.

Sebenarnye hari saya kena siapkan proposal untuk PS saya. Dah 3 hari berlagha-lagha di hujung minggu tanpa sikit pun tak menyentuh hal-hal belajar. Jadi hari nie saya bertekad sangat-sangat nak mula buat Chapter 3 and then perbetulkan chater 1 and 2.

Tapi, sungguh sakit hati. Alas bukak je, otak mengelabah nak stress tiba-tiba. Padahal tak start buat apa lagi nie. Baru nak open folder PS. File word pun tak open lagi. Terus kepala jadi sakit, mood bertukar kepada tak cantik. Sapa yang tak sakit hati kan kalau macam nie.

Nak-nak lagi, bila pagi tadi macam excited je bangun awal. Awal?? Awal jugak jugak laa. Ya, memang awal jugak, even 10 menet lebih awal sket dari semalam, sangat patut di banggakan. Kahkahkah. Dah la bangun awal, tapi still sampai sekarang iaitu jam di penjuru laptup menunjukkan 3.47PM, saya masih belum berbuat apa-apa untuk PS saya. Hadoi.

Dah la lagi 3 minggu nak viva. Proposal pulak buleh di katakan lagi 80% tak siap. Ye arr, buat sambil perasan syoq sendiri, bila tunjuk ke Incik Supervisor, hambek kau, ini salah, ini kena tambah, ini patut buang, ini mana bukti nya, ini guna konsep apa? Tenganga jugak aku.

Sekarang aku dah tatau nak buat apa. Bukak FB jadi bosan gila-gila. Baca blog orang macam dah jemu. Nak suruh buat PS tak payah laaa. Kompem aku boleh jadi gila meroyan nanti. Kalau bukan di MOOD itu, memang aku tak boleh paksa-paksa. Akan buang masa jerrr.

Tidur??? errr. dah pening dah kapla aset tidor jahh. Makan? Pisang dah abeh. Kalau tak boleh goreng. Hurmmm.

Saya rasa, saya macam kena keluar laaa. Pergi mana-mana cari kedamaian. Ceewahhh. Padahai nak jalan-jalan.

Okeh. Saya dah tahu, nak pergi Pantai Minyak Beku!!! Jom google map!!! ^_^












PdanS : - Orang cakap tepuk sebelah tangan tak bunyi, lepas tu ramai la yang takut untuk tergolong dalam kes-kes ini. - Hey, sapa cakap tepuk sebelah tangan tak berguna? Bagus apa bertepuk sebelah tangan nie. Sebab tepukkan sebelah tangan itu membuatkan baby yang menangis tak henti-henti tadi itu terdiam seketika, tepukkan itu jugak selalu menjadikan baby yang mata bulat dan sungguh nakal itu tiba-tiba boleh terlena. So, jangan rasa segan dan malu jika bertepuk sebelah tangan. Mungkin ada keajaiban di hujungnya jika bertepuk di tempat yang kena. Siapa tahukan. ^_^ [Sila tak payah paham falsafah keling aku. kahkahkah.]


No comments: