❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 16, 2011

Ada apa dengan Blogspot?



Saya tak suka menjadi saya yang sekarang nie, banyak sungguh idea untuk berblogging, banyak sungguh perkara yang nak cerita, walaupun tak nak cerita apa-apa, tapi bila klik new post boleh jadi 10 perenggan aku hentam tulis. Sindrome apakah ini???

Kemudian asal buat kerja sekulah saja, hati akan teringat ke blog. Kalau buka word pun, konon nak mentaip kerja sekulah la, last-last engkau akan mentaip entry baru kan. Bukak word 3 menet jah untuk buat syarat, yang selebihnya lepak blog kan? Owh, blog, kamu dah bomohkan saya ke? Saya dah termakan nasik kangkang kamu ke?? Shit la perasaan ini.


Sekarang, di waktu-waktu sekarang saya seharusnya membuat kerja sekulah. Tapi kenapa mesti melepak-lepak di blogspot ini? Hadoi.


Selalu, kalau menyampah aset dok melayan FB teptiap masa, aku akan deactive kan account kejap. Tapi sekarang bila dah dok betenggek kat blog je memanjang, camne nak buat nie??? Blog tak boleh deactive. Kalau delete dah tak dop. Kehkeh. Takpa lah. Abaikan kisah saya suka tulis blog sekarang nie. Biarlah. Selagi penulisan saya bukan menunjukkan hati sedang tak best dah cukup bagus. Okeh. Next cerita pelisssss.


Tadi ingat nak tidur sebab macam malas gila vavi, nak buat kerja sekulah tak ada mood. Jadi cuba lah paksa untuk tidur. Tengah-tengah paksa diri sendiri tidur tetiba peha dengan betis or beteih or anggota bawah lutut tu la, tatau orang panggil apa, tapi betis kan? betul dak? yang kompem bukan betik laaa. Haa!! Anggota badan tu tetiba rasa panas yang membahang-bahang. Kemudian baru teringat, semalam sebelum tidur, tah angin apa tah malam semalam, gatai nak sapu krim pati halia tuh. Kesannya siang nie baru terasa.


Lepas belek-belek balik botol pati halia tuh, kat sticker dia ada tulis "Kekal berfungsi 12 jam". Aiyoooooo. Patut laa aku menjadi sungguh tak keruan menempuh panas yang membahang nie.


Apa lagi, terus kensel niat nak tidur tadi tuh, bangun, ambik towel, pergi mandi. Kasi sental-sental sikit part yang di tonyoh krim tuh. Bila dah hilang, tak dak la nak rasa panas lagi. Mungkin laa. Semoga!












PdanS : Kamu tahu, walaupun dah mandi, dah sental badan dengan berjenis-jenis sabun, dah lepak dalam shower kat sengah jam, tapi.... panas krim pati halia still tak ilang lagiii. Menciiiii. Inilah padahnya bila perasan diri dah gemok. Baru nek 2 kilo dah mengelabah. Kena jogging la konon untuk bakar lemak. Jongging tak sampai sejam, tapi tepaksa menempuh penyakit sengal-sengal badan sampai 3 hari. Bagus. Sangat bagus.


1 comment:

UMPBlogger said...

Dah add link di blog UMP?