❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, January 13, 2011

Kerja sekulah dan saya.

"Saya suka membuat kerja sekulah. Tiap-tiap hari saya buat kerja sekulah"

[Ulang sampai cikgu engkau tidoq, lepas tu boleh keluar men bola. Nak berpoya-poya di Facebook pun bules]





Sekarang kerja sekulah sangat lah bertimbun-timbun. Serius sangat BENCI BENCI BENCIIIII. Tapi macam tak baik untuk kesihatan pulak kalau menbenci dengan sangat-sangat. Okeh. Baheklah. Saya suka kerja sekulah saya. Saya cinta sama kerja sekulah saya yang bertimbun-timbun itu. Muaahhhhh!!!! Will you marry me??


Bila kerja sekulah banyak. Nak buat susah. Mesti mood terus jadi tak best. Mood nak sambung cerita Dalam Hati Ada Bahagia pun tak boleh.


Susah ke kerja sekulah tuh? Susah nak cari. Tapi untuk buat rasanya macam senang je, just buat summary je. Tapi nak cari dia, kemain susah weh. Lebih susah dari nak bangun subuh dan sangat susah dari membuat pilihan, nak makan yogurt ciss kek or indulgent. Arrhhhhh. Susah susah!!!!!. Semua orang dah fedup.


Hurm. Sem nie, baru terasa macam sedang belajar. Baru terasa saya budak master.


Kalau Sem lepas? Owh. Sangat lah main-main. Sangat lah merelax je. Dan pergi kelas sambil otak ingat katil + FB + Blog. Tatau apa yang di belajaq. Bila dah nak dekat final baru la tau, owh, Pedagogi macam niee.. Psikologi belajar benda nie.. Oooooo..



Kadang-kadang macam kerisauan penuh di dada. Mampu kah aku nie?? Boleh kee???



Dah laaa. Saya nak mencari mood keriangan saya dalam SpongeBob. Mesti ada. Selalu ada kat situ. Tatatatatatatatataaaa...











PdanS : Hurmm... Kedang-kadang perilaku anda yang bukan kebiasaan, yang tak penah-penah di buat amat menimbulkan tanda tanya kepada saya. Jadi, lebih molek anda bagi tau hajat sebenarnye supaya saya tak tertanya-tanya. Kalau saya tertanya-tanya saya perlu makan. Bila saya selalu makan, saya akan gumuk dan pipi bagai di Pam-pam. Bila saya dah gumuk dan pipi bagai di pam-pam, saya akan salahkan anda!! Paham!!

2 comments:

ayarasmin said...

tak paham!!!

mOOn said...

apa yg tak paham cikgu???